Nazwa firmy

Dewiza firmy

Pole tekstowe:  MODELE

    MODEL S51
			    Produkowany od 1980 roku, przeznaczony przede       				    		  wszystkim dla młodych użytkowników. Wyposażony w silnik     			    M531/541zblokowany ze skrzynią biegów z klinem przesuwnym.




S51N
wersja podstawowa, z ubogim wyposażeniem elektrycznym i trzybiegową skrzynką biegów (produkcję zakończono w roku 1988)

S51 B1 -3 
wersja wyposażona również w trzybiegową skrzynkę biegów, ma wyposażenie elektryczne z lampami kierunkowskazów, światłem postojowym, 25 W reflektorem i sygnałem dźwiękowym

S51 B1-4
wersja podobna pod względem wyposażenia do S51 B1 -3, wyposażona w czterobiegową skrzynkę biegów, na pokrywie sprzęgła umieszczono cyfrę 4"

S51 B2-4/1
wersja ta zastąpiła w 1983 roku motorower S51 B2-4 wyposażony w zapłon elektroniczny i 35 W reflektor, zmodernizowanymi elementami wyposażenia w porównaniu z poprzednikiem były gumowe osłony nóg widelca teleskopowego, wyprofilowane siedzenie oraz odchylana dźwignia rozruchowa,

S51 Comfort
wersja produkowana od 1983 roku, zmodernizowana wersja S51 B2-4, jest wyposażona między innymi w obrotomierz, podpórkę boczną, włącznik światła stop hamulca przedniego koła, lampkę kontrolną światła drogowego oraz prawe lusterko wsteczne, obrotomierz pomaga podczas zmiany biegu (zbyt duża prędkość obrotowa podczas zmiany powoduje wzrost zużycia paliwa), nowe opony o profilu K35 mają istotne znaczenie dla zwiększenia bezpieczeństwa jazdy, zwłaszcza podczas ruchu na zakrętach, bruku i w koleinach

 S51 E
 wersja produkowana od roku 1982, przeznaczona do jazdy o bardziej sportowym charakterze , do jazdy w warunkach terenowych, otrzymała nazwę Enduro

S51 E/4
wersja o uproszczonej instalacji elektrycznej, tańsza od wersji Enduro (produkcję zakończono w roku 1988).

MODEL S70 C
wersja produkowana od roku 1983, wyposażenie jak wersji S51 C, rama zapożyczona z wersji S51 E, moc silnika 4,1 kW przy 6000 obr/min, zmieniono przełożenie przekładni wstępnej z 1:2,95 na 1:3,25, zastosowano większe koło łańcuchowe o 16 zębach, co umożliwiło zwiększenie prędkości maksymalnej do 75 km/h

S70 E
wersja powstała w wyniku wyposażenia wersji S51 E w silniejszy zespół napędowy, silnik o mocy 4,1 kW (przejęty z wersji S70 C) umożliwia eksploatację w znacznie cięższych warunkach terenowych, dzięki odpowiednio dobranemu przełożeniu prędkość maksymalna wynosi 75 km/h, z tego powodu ta produkowana od roku 1984 wersja sportowa jest traktowana jako motocykl.

S70 E/2
wersja Enduro produkowana od połowy 1985 roku stanowi udoskonaloną wersję S70 E, polepszenie parametrów eksploatacyjnych w warunkach jazdy w terenie uzyskano dzięki między innymi zastosowaniu wykonanego z tworzywa sztucznego błotnika (zamocowanego na stałe na znacznej wysokości nad przednim kołem), dla zapewnienia widelcowi teleskopowemu odpowiedniej sztywności wprowadzono inne, bardziej stabilne, rozwiązanie górnej półki.

MODEL SR50/SR80
Skuter o klasycznym wyglądzie, z kołami jezdnymi o średnicy 12". Wprowadzono nowatorskie rozwiązania konstrukcyjne, największą uwagę zwrócono na uzyskanie optymalnych właściwości jezdnych i użytkowych. Po raz pierwszy zastosowano elementy okrywające wykonane z tworzyw sztucznych.

SR50 B3
wersja podstawowa ze skrzynką biegów o trzech przełożeniach, nowoczesną instalacją elektryczną, której elementami są elektroniczny moduł regulacyjny ładowania 6-woltowego akumulatora oraz światła kierunkowskazów z elektronicznym przerywaczem oraz bezpieczną stacyjką,

SR50 B4
wersja podobna do SR50 B3, z dużą deską rozdzielczą, czterobiegową skrzynką biegów oraz bocznymi bagażnikami, 

SR50 C
 wersja podobna do SR50 B4, wyposażona w 12-woltową instalację elektryczną, elektroniczny zapłon, wyprofilowane siedzenia, pięciostopniową regulację sztywności amortyzatorów teleskopowych oraz w dwa lusterka wsteczne o średniy 120 mm, 

SR50 CE
 wersja podobna do SR50 C, wyposażona w rozrusznik elektryczny

SR80 CE
wersja podobna do SR50 CE, wyposażona w silnik o pojemności 80 cm3 i mocy 
4,1 kW, umożliwiający osiąganie prędkości maksymalnej wynoszącej 75 km/h